Přeskočit na hlavní obsah

Pусская водка

Pусская водка

Санкт-Петербу́рг, Российская Федерация (Rossiyskaya Federatsiya)
04. - 06. 05. 2017

/ Super výlet na 72 hodin do Petrohradu. Do 72 hodin se totiž nemusí kupovat vízum, takže příjemná příležitost nakouknout do Ruska. A především do Petrohradu, který je pro mně nejkrásnějším městem, co jsem dosud navštívil. /

Na procházce

Poslední noc při procházce Petrohradem jsme s kamarádem narazili na skupinku mladých Rusů, kteří se představili jako; Dimitrij, Ivan, Sergej a Sergejova přítelkyně Anna.

"Why are you speaking English? Where are you from?" zeptal se Ivan.
- "I'm from Czech republic" odpověděl jsem já. (kamarád byl Francouz)
"We love Czech beer, do you drink vodka?"
- "No"
"Follow us!"

A tak jsme s nima šli do podzemního klubu 'Poison', kde jsem se s nimi slovansky družil. (Francouz zmizel v klubu)

No a tak jsem šel z baru téměř rovnou na loď. Do Petrohradu je totiž nejlepší přijet trajektem z Finska/Švédska/Estonska. Naše skupina jednoho Čecha, dvou Moraváků, Izraelce, dvou Slovinek a Američnaky, jela z Helsinek, kde jsme se přidali k Japonce, dvoum Irkám a Francouzovi, kteří jeli ze Stockholmu. Jeli jsme tam totiž s organizací 'Open Your Russia', která zprostředkovává studnetům 72 hodinové pobyty v Petrohradu s průvodcem.
Petrohrad je krásný město, trošku šílený, ale to je Rusko. 

What was there?
Vodka
Vodka
Vodka

What did I do there?
водка
водка
водка
...

What did I see there?































Komentáře